Connec’T Algemeen, Taken

Handleiding NAV, Functioneel beheer, 28-07-2023

 


Het is belangrijk om duidelijk onderscheid te maken wanneer je een taak aanmaakt en wanneer niet

 Gebruik taken:

-       Taken gebruik je, wanneer het meer incidenteel is, maar wel van belang is voor de voortgang van het proces en bewaking vraagt.

 Geen gebruik taken, maar e-mail of statuscodes:

-       E-mail gebruik je om vragen of informatie te versturen die verder geen verdere (proces) bewaking vraagt.

-       Standaard processtappen sturen we aan via de productie of administratie planning.

 Hieronder het verschil tussen gebruik van e-mail en het gebruik van taken:

E-mail

Taken

Algemeen

Specifiek

Komt niet in het Dossier

Wordt automatisch gekoppeld aan het dossier

Kunnen we niet bewaken

Wordt bewaakt

Kunnen we niet van elkaar zien

Kunnen we van elkaar zien en overnemen

 

Mijn taken

Onder het knopje “MIJN TAKEN” in Connec’T zie je de taken staan die je als adviseur moet uitvoeren.

Wanneer je op de knop “OPEN TAAK” drukt wordt je automatisch doorgezet naar de NAV Web-cliënt.

Vanuit de taak kun je direct naar de klantenkaart of productformulier om daar de gewenste actie te kunnen uitvoeren. Klik op “Organisator taak bewerken” om de taak af te vinken. Afhandelen doe je door de status aan te passen.

 

 Toegewezen taken

Onder dit menu-item staan de taken die jij hebt toegewezen aan iemand anders.

 

Voltooide taken

Onder dit menu-item vind je de voltooide taken die jij hebt uitgezet bij iemand anders en voltooid zijn. Je kunt taken bekijken die de afgelopen week of weken (2 tot 4 week) zijn voltooid.

 

Nieuwe taak aanmaken

Via Connec’T kun je nieuwe taken aanmaken voor bijvoorbeeld de COA of de kousencentrale.

Om dit te doen zoek je de desbetreffende klant op via: “ZOEK KLANT” of “AGENDA” klik daarna op de klantnaam, je komt nu automatisch in de NAV Web-cliënt.

 

Op de klantenkaart zie je de knop “Taak aanmaken (activiteit)” staan, druk hier op.

·         Bij “Activiteitencode” kun je de gewenste actie kiezen.

·         Bij Soort kun je kiezen voor “verkoper” of “team”

o    Verkoper = taak toewijzen aan een individueel persoon.

o    Team = taak toewijzen aan een team bijvoorbeeld COA

·         Bij “Team” of “Verkoper” kun je kiezen voor het team of de persoon die jij wil

 Sluit het venster door op “ok” te klikken. Je kunt de uitgezette taak nu terug vinden bij “Toegewezen taken”.

Artikeldetails

Artikel-ID:
185
Categorie:
Datum toegevoegd:
23/12/2020 15:49:28
Aantal bekeken:
154
Beoordeling (Stemmen):
(0)

Gerelateerde artikelen