Outlook handtekening & ‘Van’ veld toevoegen
Als de handtekening of de optie voor het ‘van:’ veld verdwijnen kan je deze makkelijk zelf weer terug zetten in een paar stappen.
Handtekening
Om de handtekening opnieuw in te stellen doorloop je de volgende stappen:
1. Open Outlook
2.Kopieer je handtekening uit een eerder verzonden email
3. Klik rechtsboven op ‘bestand’ en dan linksonder op ‘opties’
4. Klik in het pop up scherm op ‘email’
5. Klik nu op de knop ‘Handtekeningen…’
6. Klik in het scherm wat daarna opent op de knop ‘nieuw’
7. Geef de nieuwe handtekening een naam
De nieuwe handtekening staat nu in het handtekeningen overzicht
8. Klik in het overzicht de nieuwe handtekening aan
9. Plak hier nu de eerder gekopieerde handtekening in het tekst vak.
10. Selecteer in de drop down menutjes onder ‘standaardhandtekening kiezen’ ook de nieuwe handtekening, dit zorgt er voor dat de handtekening onder alle mailtjes komt te staan
11. Klik op OK om dit op te slaan
De handtekening is nu toegevoegd en toegepast op alle emails.
‘Van:’ veld
Om het van veld weer toe te voegen aan een email doorloop je de volgende stappen:
1. Open een nieuwe email
2. Selecteer in het lint bovenin ‘opties’
3. Klik op de optie ‘Van’ bij het kopje Velden weergeven
Het van veld verschijnt nu automatisch in de email en blijft hier ook staan voor volgende emails.