iPhone: F.A.Q.'s: Veel gestelde vragen over de iPhone

In deze categorie vindt u de F.A.Q.'s Frequently Asked Questions, rondom de Telefonie uitrol:

* Hoe kan ik met mijn iPhone anoniem naar bv een klant bellen? 

   Dat kan door voor het nummer dat je kiest #31# te plaatsen. Dit werkt per gesprek en niet permanent.

* Waar vind ik de gebruiksaanwijzing voor mijn iPhone?

* Hoe mag ik WhatsApp gebruiken binnen OIM?

* Hoe kan ik de Siilo Messenger App (Veilige WhatsApp variant) gebruiken?

* Kan ik zelf apps op mijn nieuwe Iphone toevoegen?

   Ja dat kan, echter onder een aantal voorwaarden:

   - NB: ICT ondersteunt het gebruik van deze privé geïnstalleerde apps niet.

   - Je moet voor eigen apps installatie zelf een Apple ID/Account aanmaken op de telefoon. Belangrijk: Gebruik hierbij je OIM e-mailadres

   - Je kunt daarna zelf apps installeren. Doe dit echter beperkt en let bij gebruik wel op bedrijfsbelang, privacy- en veiligheidsaspecten. Lees hier nogmaals de gedragscode die daarvoor geldt.

   - NB2: Als er onoplosbare problemen op de telefoon ontstaan zal ICT de telefoon wissen en opnieuw uitrollen, waarbij alle privé geïnstalleerde apps en gegevens zullen worden gewist

* Hoe kan ik foto's e-mailen met mijn smartphone?

* Wat moet ik doen als mijn Smartphone gestolen of verloren is.  

 

Artikeldetails

Artikel-ID:
73
Datum toegevoegd:
03/09/2018 13:02:29
Aantal bekeken:
413
Beoordeling (Stemmen):
(2)

Gerelateerde artikelen