iPhone: F.A.Q.'s: Veel gestelde vragen over de iPhone
In deze categorie vindt u de F.A.Q.'s Frequently Asked Questions, rondom de Telefonie uitrol:
* Hoe kan ik met mijn iPhone anoniem naar bv een klant bellen?
Dat kan door voor het nummer dat je kiest #31# te plaatsen. Dit werkt per gesprek en niet permanent.
* Waar vind ik de gebruiksaanwijzing voor mijn iPhone?
* Hoe mag ik WhatsApp gebruiken binnen OIM?
* Hoe kan ik de Siilo Messenger App (Veilige WhatsApp variant) gebruiken?
* Kan ik zelf apps op mijn nieuwe Iphone toevoegen?
Ja dat kan, echter onder een aantal voorwaarden:
- NB: ICT ondersteunt het gebruik van deze privé geïnstalleerde apps niet.
- Je moet voor eigen apps installatie zelf een Apple ID/Account aanmaken op de telefoon. Belangrijk: Gebruik hierbij je OIM e-mailadres
- Je kunt daarna zelf apps installeren. Doe dit echter beperkt en let bij gebruik wel op bedrijfsbelang, privacy- en veiligheidsaspecten. Lees hier nogmaals de gedragscode die daarvoor geldt.
- NB2: Als er onoplosbare problemen op de telefoon ontstaan zal ICT de telefoon wissen en opnieuw uitrollen, waarbij alle privé geïnstalleerde apps en gegevens zullen worden gewist
* Hoe kan ik foto's e-mailen met mijn smartphone?
* Wat moet ik doen als mijn Smartphone gestolen of verloren is.