NAV Agenda, "Meerdere" in de agenda, hoe openen?

Handleiding NAV, Functioneel Beheer 17-07-2023

 

De NAV agenda laat een klantafspraak altijd zien over een spreekuur heen. Maar wat als je nu twee klanten op dezelfde tijd zet, of twee vergaderingen? Dan weet NAV niet welke hij moet tonen. Je ziet dan “meerdere’ in de agenda staan.

Als je de afspraken wilt openen, dan zie je geen afspraak regels. Dit komt omdat er een filter op staat dat hij klant-afspraken wil laten zien. Bij vergadering, reistijd e.d. heb je geen klantafspraak, dus is er niks te tonen.

In dat geval moet je het filter weghalen die bepaalt dat hij alleen klantafspraken toont. Klik op het rode kruisje voor de filter-regel met “entiteitsoort”.

Als je de filters niet ziet, dan moet je de filters nog even “uitklappen”. Je maakt ze zichtbaar door op het pijltje rechts naast je filterveld te klikken.

 

Artikeldetails

Artikel-ID:
54
Categorie:
Datum toegevoegd:
08/06/2018 08:26:52
Aantal bekeken:
95
Beoordeling (Stemmen):
(0)