NAV VOR STIL orthese, werkinstructie Front - en backoffice
Handleiding NAV, Functioneel beheer, 29-04-2024
Vergoeding
De zorgverzekeraar vergoedt deze orthese niet, financiering is voor de klant zelf. De invoer van deze orders gaat niet via Connec’T. In deze werkinstructie lees je de administratieve werkinstructie voor het invoeren en verwerken van deze orders.
Hoe komen de aanvragen bij OIM
- Vanuit leverancier STIL komt een mail met klantgegevens binnen op stil@oim.nl.
- Telefonisch -> Doorverwijzen naar contactpersoon administratie STIL OIM
Acties STILloket administratie orthese
- Klantenkaart aanmaken
- Aanmeetafspraak (1 uur) voor proefsessie inplannen op één van de STIL aanmeetlocaties bij betrokken adviseur (in afstemming met regioadministratie)
- Zorgen dat testkit tijdens afspraak op juiste locatie aanwezig is
Proefsessie
Bij een 1e voorziening wordt altijd gestart met een proefsessie door éen van de STIL adviseurs
Deze proefsessie is kosteloos. Na deze sessie kan de klant beslissen of hij tot aanschaf wil overgaan.
Definitieve voorziening
Als de klant ervoor kiest om tot aanschaf over te gaan, dan kan direct een definitieve voorziening besteld worden.
Actie adviseur
- Werkkaart invullen en mailen naar stil@oim.nl
- Afleverafspraak aanmaken (1/2 uur) op locatie met pinautomaat (adviseur of STILloket)
- Testkit retour hoofdlocatie of indien anders afgesproken
Actie STILloket
Invoer PFO
Vul alle gegevens in, zoals gebruikelijk, waarbij de volgende velden als volgt:.
Algemeen
- Tarief bepalende instantie: cliënt
- Traject: orthopedie
- Productformuliercode: geen
Calculatie/order-informatie
- Ordertype: 40CONFWPG
- Betaler: klant
Assortiment
- Stuklijst: OIMSTIL
- Halffabricaat: volgens werkkaart
Invoer/afhandeling VOR
- Werkkaart koppelen
- Afleverafspraak inplannen (als dat nog niet is gebeurd)
- Inkooporder aanmaken
Afleveren
Actie adviseur (regio administratie)
- Bij afleveren dient klant direct te betalen
- Controle afspraak (1/2 uur) plannen na 2 weken
Retouroptie binnen 2 weken na levering
- Houdt de klant de voorziening, dan is er geen actie meer nodig.
- Wil de klant de voorziening niet behouden, dan kan deze tijdens de controle afspraak ingeleverd worden.
Actie adviseur
- Voorziening innemen en beoordelen of er gebreken zijn aan de orthese
- Checklist Retour STILorthese invullen en mailen naar stil@oim.nl
- Klantnummer
- Reden retour
- Artikelnummers van niet te retourneren halffabricaten
- IBANnummer voor terugstorten aankoopbedrag (-/- 180 euro en halffabricaten)
Actie STILloket
- Checklist koppelen aan VOR
- VCF naar financiële administratie, totaal te crediteren bedrag vermelden o.v.v. STILorthese en IBANnummer
Vervangende of verbruiksartikelen
Als een klant losse/vervangende onderdelen wil bestellen, dan altijd eerst contact met één van de STILadviseurs.
Actie STILloket
- (Bel)afspraak inplannen bij STILadviseur
- Na ontvangst werkkaart order invoeren, zie hieronder voor details)
Actie adviseur
- Werkkaart invullen en mailen naar stil@oim.nl
Invoer PFO verbruiksartikelen/vervanging
Algemeen
- Tarief bepalende instantie: cliënt
- Traject: orthopedie
- Productformuliercode: geen
Calculatie/order-informatie
- Ordertype: 40CONFWPG
- Betaler: Klant
Assortiment
OIMSTILTOE – Toebehoren Stil orthese (nalevering)
In deze stuklijst zit standaard B.998 handelingskosten en moet je aanvullen met het te bestellen halffabricaat