NAV VOR STIL orthese, werkinstructie Front - en backoffice

 Handleiding NAV, Functioneel beheer, 29-04-2024


Vergoeding

De zorgverzekeraar vergoedt deze orthese niet, financiering is voor de klant zelf. De invoer van deze orders gaat niet via Connec’T. In deze werkinstructie lees je de administratieve werkinstructie voor het invoeren en verwerken van deze orders.

 Hoe komen de aanvragen bij OIM

  • Vanuit leverancier STIL komt een mail met klantgegevens binnen op stil@oim.nl.
  • Telefonisch ->    Doorverwijzen naar contactpersoon administratie STIL OIM

 Acties STILloket administratie orthese

  • Klantenkaart aanmaken
  • Aanmeetafspraak (1 uur) voor proefsessie inplannen op één van de STIL aanmeetlocaties bij betrokken adviseur (in afstemming met regioadministratie)
  •  Zorgen dat testkit tijdens afspraak op juiste locatie aanwezig is

Proefsessie

Bij een 1e voorziening wordt altijd gestart met een proefsessie door éen van de STIL adviseurs

Deze proefsessie is kosteloos. Na deze sessie kan de klant beslissen of hij tot aanschaf wil overgaan.

 Definitieve voorziening

Als de klant ervoor kiest om tot aanschaf over te gaan, dan kan direct een definitieve voorziening besteld worden.

 Actie adviseur

  • Werkkaart invullen en mailen naar stil@oim.nl
  • Afleverafspraak aanmaken (1/2 uur) op locatie met pinautomaat (adviseur of STILloket)
  • Testkit retour hoofdlocatie of indien anders afgesproken

 Actie STILloket

Invoer PFO

Vul alle gegevens in, zoals gebruikelijk, waarbij de volgende velden als volgt:.

 Algemeen

  • Tarief bepalende instantie: cliënt
  • Traject: orthopedie
  • Productformuliercode: geen

 

 Calculatie/order-informatie

  • Ordertype: 40CONFWPG
  • Betaler: klant

Assortiment

  • Stuklijst: OIMSTIL
  • Halffabricaat: volgens werkkaart

Invoer/afhandeling VOR

  • Werkkaart koppelen
  • Afleverafspraak inplannen (als dat nog niet is gebeurd)
  • Inkooporder aanmaken

Afleveren

 Actie adviseur (regio administratie)

  • Bij afleveren dient klant direct te betalen
  • Controle afspraak (1/2 uur) plannen na 2 weken

 Retouroptie binnen 2 weken na levering

  • Houdt de klant de voorziening, dan is er geen actie meer nodig.
  • Wil de klant de voorziening niet behouden, dan kan deze tijdens de controle afspraak ingeleverd worden.

 Actie adviseur

  • Voorziening innemen en beoordelen of er gebreken zijn aan de orthese
  • Checklist Retour STILorthese invullen en mailen naar stil@oim.nl
    • Klantnummer
    • Reden retour
    • Artikelnummers van niet te retourneren halffabricaten
    • IBANnummer voor terugstorten aankoopbedrag (-/- 180 euro en halffabricaten)

 

Actie STILloket

  • Checklist koppelen aan VOR
  • VCF naar financiële administratie, totaal te crediteren bedrag vermelden o.v.v. STILorthese en IBANnummer

 Vervangende of verbruiksartikelen

Als een klant losse/vervangende onderdelen wil bestellen, dan altijd eerst contact met één van de STILadviseurs.

 Actie STILloket

  • (Bel)afspraak inplannen bij STILadviseur
  • Na ontvangst werkkaart order invoeren, zie hieronder voor details)

 

Actie adviseur

Invoer PFO verbruiksartikelen/vervanging

Algemeen

  • Tarief bepalende instantie: cliënt
  • Traject: orthopedie
  • Productformuliercode: geen

 Calculatie/order-informatie

  • Ordertype: 40CONFWPG
  • Betaler: Klant

 Assortiment

OIMSTILTOE – Toebehoren Stil orthese (nalevering)

In deze stuklijst zit standaard B.998 handelingskosten en moet je aanvullen met het te bestellen halffabricaat

 

 

 

 

Artikeldetails

Artikel-ID:
372
Categorie:
Datum toegevoegd:
11/03/2024 17:40:23
Aantal bekeken:
122
Beoordeling (Stemmen):
(0)