NAV Telefonie, uitbellen via klantenkaart werkt niet

Handleiding NAV, Functioneel beheer, 21-11-2023


 

Inleiding

Het kan voorkomen dat bij het uitbellen via de klantenkaart de koppeling tussen NAV en het callcenter weg is en het dus niet lukt om uit te bellen via NAV. Dit betekent dat er een instelling is versprongen, deze kan je op de volgende manier weer goed zetten.

Oplossing

Zoek bij het loepje   links onderin het beeld naar ‘standaardapps’

Open dit resultaat en scroll naar beneden totdat je bij de blauwe tekst ‘Standaard-apps per protocol kiezen’ ziet staan en klik hier op.

Je ziet hier nu als één van de eerste opties ‘CALLTO’ staan, zodra je op het vakje rechts hiervan klikt opent er een keuze menu.

Selecteer hier de ‘PhoneHelper’, zodra deze geselecteerd is kan je weer bellen vanuit NAV.

 

Artikeldetails

Artikel-ID:
355
Categorie:
Datum toegevoegd:
29/11/2023 16:22:53
Aantal bekeken:
91
Beoordeling (Stemmen):
(1)