NAV Klant, e-mailadres invullen

Handleiding NAV, Functioneel beheer, 03-08-2023


Op de klantenkaart heb je de mogelijkheid om het e-mail adres van de klant in te vullen.

Het e-mail adres wordt bijvoorbeeld gebruikt voor het mailen van de afspraakbevestiging.

Incidenteel wordt het e-mail adres gebruikt voor mailing met informatie over verhuizing van een vestiging of bepaalde diensten van OIM.

Daarnaast wordt het e-mail adres ook gebruikt bij het versturen van kousen. Die worden door de leverancier rechtstreeks naar de klant gestuurd. De klant krijgt dan via de mail een track&trace code over de verzending.

Omdat het e-mail adres voor meerdere doeleinden gebruikt wordt is het belangrijk dat het correct ingevoerd wordt. Het kan anders problemen geven bij filtering of rechtstreeks versturen van pakjes door een leverancier.

Er zijn drie opties wat er in het veld van het e-mail adres mag staan:

1.     Leeg veld: Het mail adres is nog niet gevraagd.

2.     E-mail adres: Een correct ingevoerd e-mail adres, zoals: mailadres@provider.nl.

3.     Geen: Zet  “geen@oim.nl” in het veld van het e-mail adres als de klant wel gevraagd is, maar geen mail adres heeft, of deze niet wil geven. Je voorkomt daarmee dat de klant bij elk bezoek wéér gevraagd wordt.

LET OP: Er mogen dus géén andere teksten, tekens, getallen etc in het e-mail adres gezet worden, zoals in het volgende plaatje.

Informatie die je op andere plaatsen niet kwijt kunt zet je in de Opmerkingen in het lint of je maakt een interactie aan.

 

Artikeldetails

Artikel-ID:
315
Categorie:
Datum toegevoegd:
03/08/2023 11:54:47
Aantal bekeken:
41
Beoordeling (Stemmen):
(0)