NAV Agenda, zorgdossier bij afspraak

Handleiding NAV, Functioneel beheer, 28-07-2023


Bij het maken van een afspraak kun je deze melding krijgen: “Zorgdossiernr verplicht”.

De melding kun je weg klikken met OK. Daarna ga je naar het veld Zorgdossiernr.

Je komt dan in het overzicht van zorgdossiers van deze klant. Bij de omschrijving kun je zien om welke productgroep het gaat. Kies hier het zorgdossier van de productgroep waar de afspraak bij hoort en kies OK.

Als er nog geen zorgdossier is, of alleen van andere productgroepen, dan kun je een nieuw zorgdossier aanmaken. Kies hiervoor in het Zorgdossier overzicht wat je al geopend hebt in het lint voor de opnieuw Nieuw.

LET OP: Kijk goed of je de juiste productgroep hebt gekozen. Dit bepaalt namelijk in Connec'T wat voor schermen de adviseur te zien krijgt bij het invoeren van de order. 

Doe twee keer TAB om het nummer automatisch te laten vullen.  Kies een Zorgdossiersoort en een orthopediecode. De keuzemogelijkheden krijg je te zien als je op het pijltje achter de betreffende velden klikt. (of als je in het veld staat: F4). Sluit af met OK.

Je komt terug in het Zorgdossier overzicht, waar het net aangemaakte zorgdossier nu ook te zien is. Selecteer dat zorgdossier en doe OK. Het zorgdossier is nu aan je afspraakkaart gekoppeld.

Je kunt nu je afspraakkaart verder voltooien.

Artikeldetails

Artikel-ID:
314
Categorie:
Datum toegevoegd:
28/07/2023 14:41:56
Aantal bekeken:
45
Beoordeling (Stemmen):
(0)