NAV Algemeen, contactpersoon zakelijke klant

Handleiding NAV, Functioneel beheer, 27-07-2023


Zakelijke Klanten zijn tehuizen, ziekenhuizen, werkgevers etc. De nummering begint met ZK.

Een aantal mensen binnen OIM mag een Zakelijke Klant aanmaken of wijzigen. Voor hun is deze handleiding geschreven.

Op de ZK kaart hebben we een vakje genaamd: “Contact” de tekst die hierin staan wordt meegenomen op een factuur / offerte.

Dit kan aangepast worden. Om de bestaande contact persoon / afdeling te vervangen moet je het vakje “Nr. primair contact:” leeg maken en daarna de pagina vernieuwen of sluiten en weer openen.

Als je die leeg gemaakt hebt en de pagina vernieuwd hebt zijn beide vakjes leeg en weer wit.

 

Je kunt nu bij “Contact:” de gewenste naam invullen. Let op! Wil je t.a.v. ervoor moet je dit zelf typen.  Na het invullen druk je op TAB en dan maakt hij automatisch een REL nr aan.

Het kan ook zo zijn dat er al meerdere contactpersonen aangemaakt zijn.
Mocht je dat willen bekijken dan kun je op het pijltje achter het REL-nr klikken.

Dan kom je in het volgende venster:

Hier kun je dan de juiste contact persoon / afdeling kiezen en afronden met de knop “OK” rechts onderin.

 

Artikeldetails

Artikel-ID:
300
Categorie:
Datum toegevoegd:
27/07/2023 14:22:08
Aantal bekeken:
18
Beoordeling (Stemmen):
(0)