NAV Agenda, gsm synchroniseert niet met NAV

Handleiding NAV, Functioneel beheer, 27-07-2023


De afspraken die in je NAV agenda staan worden gesynchroniseerd met Outlook en de agenda op je mobiele telefoon.

 

LET OP: dit werkt alleen van NAV naar Outlook/gsm, niet andersom!

Dit moet eenmalig door ICT ingericht worden.

Als dit ineens niet meer werkt, dan kan dat aan een aantal dingen liggen. Je kunt dit zelf testen en mogelijk oplossen.

  

  1. In NAV                

kun je een afspraak openen en verplaatsen in  de Weekagenda van jezelf/verkoper?  

Nee = ticket MijnICT

 

  1. In je eigen Outlook op een PC/tablet/laptop

Verschijnt de afspraak die je net in NAV hebt gezet in je Outlook agenda?  

Nee = instellingen verkoperkaart NAV of BEC user niet goed = ticket MijnICT

 

  1. Op je GSM                        

Werkt het wifi netwerk en heeft de gsm contact?

Kijk bij de instellingen op je gsm of je contact kunt maken met wifi of mobiel netwerk.

Nee = Probleem Wifi netwerk = ticket MijnICT

 

Synchroniseert de mail wel met Citrix? E-mail naar jezelf sturen ter controle.

Nee = probleem gsm (wachtwoord?) = ticket MijnICT

 

  1. Outlook algemeen        

Bij een andere collega/verkoper proberen. Gaat het daar wel goed?

Nee = Probleem Outlook Connector = ticket MijnICT

Artikeldetails

Artikel-ID:
299
Categorie:
Datum toegevoegd:
27/07/2023 14:09:23
Aantal bekeken:
79
Beoordeling (Stemmen):
(0)

Gerelateerde artikelen