NAV Agenda, gsm synchroniseert niet met NAV
Handleiding NAV, Functioneel beheer, 27-07-2023
De afspraken die in je NAV agenda staan worden gesynchroniseerd met Outlook en de agenda op je mobiele telefoon.
LET OP: dit werkt alleen van NAV naar Outlook/gsm, niet andersom!
Dit moet eenmalig door ICT ingericht worden.
Als dit ineens niet meer werkt, dan kan dat aan een aantal dingen liggen. Je kunt dit zelf testen en mogelijk oplossen.
- In NAV
kun je een afspraak openen en verplaatsen in de Weekagenda van jezelf/verkoper?
Nee = ticket MijnICT
- In je eigen Outlook op een PC/tablet/laptop
Verschijnt de afspraak die je net in NAV hebt gezet in je Outlook agenda?
Nee = instellingen verkoperkaart NAV of BEC user niet goed = ticket MijnICT
- Op je GSM
Werkt het wifi netwerk en heeft de gsm contact?
Kijk bij de instellingen op je gsm of je contact kunt maken met wifi of mobiel netwerk.
Nee = Probleem Wifi netwerk = ticket MijnICT
Synchroniseert de mail wel met Citrix? E-mail naar jezelf sturen ter controle.
Nee = probleem gsm (wachtwoord?) = ticket MijnICT
- Outlook algemeen
Bij een andere collega/verkoper proberen. Gaat het daar wel goed?
Nee = Probleem Outlook Connector = ticket MijnICT