NAV ConnecT Foutmelding: No insurance company found

Handleiding NAV, Functioneel beheer, 25-07-2023


Foutmelding in Connec'T

Oorzaak in NAV

Normaal: Door de COV uit te voeren wordt de verzekering ingevuld op de klantenkaart in NAV.

Fout: Als er geen verzekering gevonden is door de COV, dan heb je geen geldige verzekering op de klantenkaart staan.

In Connec’T geef je wel aan dat de verzekering de order gaat betalen. Maar omdat er geen verzekering bekend was, kan je in Connec’T niet verder en krijg je deze foutmelding.

Oplossing in NAV

In dit voorbeeld is de klant verzekerd bij ZilverenKruis buitenland. Deze kun je met de COV controle niet vinden en men vraagt dan meestal om de COV controle uit te zetten. Dat is goed, maar je moet de verzekering dan nog wel handmatig in NAV toevoegen. Zie bijgaand plaatje.

Artikeldetails

Artikel-ID:
281
Categorie:
Datum toegevoegd:
25/07/2023 13:35:16
Aantal bekeken:
18
Beoordeling (Stemmen):
(0)