NAV Klant, Afbeelding + notitie klantenkaart
Handleiding NAV, Functioneel Beheer 21-07-2023
Inleiding
In deze instructie leggen we uit hoe je een klant kan voorzien van een ‘let op’ afbeelding en/of notitie.
1. Let op afbeelding
Op de klantenkaart heb je rechts een feitenblok “afbeelding van klant”. Daar kun je een foto of plaatje importeren.
Deze gebruiken we om een melding te geven op de klantenkaart, waardoor direct duidelijk is dat je ergens rekening mee moet houden
Combi OI/OS Indien klant zowel schoen als OI Beugel heeft
AAK Indien klant AAK met stompkoker voorziening heeft
GENIUM Indien klant Genium heeft
OSSEO + AAK Indien klant AAK met osseointegratie voorziening heeft
OSSEO Indien de klant een klikprothese/osseointegratie heeft
Er mogen geen eigen of eenmalige afbeeldingen toegevoegd worden.
Toevoegen: Iedereen kan deze markering toevoegen. In het feitenblok kun je kiezen voor “importeren”.
Vervolgens kies je één van de plaatjes. Je vindt deze op de S-schijf, mapje Algemeen, LET OP-klanten.
Aanpassen: Indien je een afbeelding wilt wijzigen, kies je in het feitenblok voor importeren, je krijgt dan de vraag of je de afbeelding wilt vervangen. Bijv. als een klant naast een AAK ook een osseointegratie krijgt.
Verwijderen: Een plaatje verwijderen kan door in het feitenblok op de twee kleine pijltjes te klikken en vervolgens te kiezen voor Verwijderen. Verwijder een plaatje alleen als je heel zeker weet dat hij eraf mag!
2. Let op notitie
Of er notities in een klantenkaart staan kun je zien aan het woord Ja bij opmerkingen in het tabblad Algemeen in de klantenkaart.
Door de jaren heen kan hier informatie in staan die niet/minder relevant is. Om belangrijke informatie beter op te laten vallen, kun je deze de categorie LET OP mee geven.
Kies in de opmerkingen de notitieregel die belangrijk is en vul in de kolom categorie LET OP in. De tekst wordt nu vet/cursief en rood.