NAV Interactie wijzigen of annuleren
Handleiding NAV, Functioneel Beheer, 18-07-2023
Later afmaken of verwijderen
Een interactie die je niet hebt afgemaakt kun je later weer openen via het lint op de klantenkaart bij “Uitgestelde Interacties”.
Met de knop “Hervatten” kun je de interactie alsnog verder invullen en opslaan.
Indien hij per ongeluk is aangemaakt of om een andere reden echt niet afgemaakt hoeft te worden, dan kun je hem verwijderen. Alleen de “uitgestelde interacties”, dus degene die nog niet volledig waren afgemaakt, kun je verwijderen.
Wijzigen van interactie
Een interactie kun je niet wijzigen. Wel kun je in het opmerkingsveld in het lint informatie toevoegen of wijzigen.
Annuleren van interactie
In het overzicht van interactielogposten kun je een regel selecteren en in het lint kiezen voor “Wijzig vinkje in Geannuleerd”. Het is handig om in het opmerkingsveld te noteren waarom je hem annuleert.
De interactie wordt niet verwijderd, maar verdwijnt uit beeld omdat het niet meer voldoet aan de filtering.
Geannuleerde interacties bekijken
Wil je de geannuleerde interacties toch nog bekijken, dan kun je de filtering aanpassen zoals in onderstaande plaatje.