Connec’T Gegevens ontbreken op PFO

Handleiding NAV, Functioneel beheer, 28-07-2023


Het kan gebeuren dat er PFO’s aangemaakt worden vanuit Connec’T waarbij gegevens ontbreken. Deze zijn niet allemaal handmatig te vullen en de PFO kan dus niet verwerkt worden.

De oorzaak hiervan is dat de order niet via de agenda in Connec’T opgestart wordt.

Als je vanuit de agenda een order aanmaakt, dan worden automatisch velden gevuld, zoals Divisie, Vestiging, Aanmeetlocatie en Verkoper.

Als je de order aanmaakt via de knop in Citrix “Open Dossier Connec’T” dan zijn die gegevens niet bekend en ontbreken dus op de PFO. Deze knop is bedoeld om een reeds aangemaakt dossier te bekijken of te wijzigen. En voor de werkplaats om productiegegevens te bekijken.

Een nieuwe order aanmaken moet dus altijd via de AGENDA afspraak in Connec’T.

 

 Als hij eenmaal is aangemaakt, dan kun je hem rustig via de knop in Citrix verder invullen en afmaken.

Artikeldetails

Artikel-ID:
178
Categorie:
Datum toegevoegd:
20/11/2020 09:53:13
Aantal bekeken:
85
Beoordeling (Stemmen):
(0)