NAV Algemeen, taken met vervolgactie
Handleiding NAV, Functioneel beheer, 28-07-2023
In veel gevallen zal er, na het uitvoeren van een taak door de adviseur, nog iets door de order administratie moeten gebeuren.
In NAV is ingericht bij welke taken een vervolgactie zou moeten plaatsvinden. Dit is een “standaard instelling”, degene die een taak aanmaakt kan deze altijd nog handmatig aanpassen in de taak zelf.
Werkwijze
Klik op de knop “Taak aanmaken (activiteit) in het betreffende venster (klant, zorgdossier, PFO enz enz):
Het vinkje “Vervolgactie toewijzer nodig” is gevuld met de standaardwaarde zoals we bij de inrichting van de activiteiten hebben aangegeven. Je kunt dit vinkje uitzetten of aanzetten indien gewenst.
In het taakvenster is het vinkje ook zichtbaar. Als degene aan wie de taak is toegewezen deze heeft afgrond, blijft het vinkje aanstaan. De “toewijzer” kan zo zien, dat de taak voltooid is maar dat hij/zij er nog wat mee moet.
Je kunt hier zelf een weergave voor maken waarin je filtert op Vervolgactie ja of nee.
De toewijzer opent de taak, voert zijn/haar vervolgactie uit en zet het vinkje uit:
De taak is nu volledig afgehandeld en uit het overzicht verdwenen: